Αξιολόγηση Διδακτικού Έργου
Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου από τους φοιτητές και τις φοιτήτριες αποτελεί βασική συνιστώσα των φοιτητο-κεντρικών διαδικασιών μάθησης και διδασκαλίας που εφαρμόζει το Τμήμα. Οι εκτιμήσεις και τα σχόλια των διδασκομένων λαμβάνονται σοβαρά υπόψη σε μια διαδικασία αναθεώρησης πρακτικών, περιεχομένου, διδακτικής μεθοδολογίας, σε ετήσια βάση. Η συγκέντρωση των αξιολογικών κρίσεων και η μελέτη τους επιτρέπουν τον ουσιαστικό αναστοχασμό του διδακτικού προσωπικού, ενισχύουν τη προσαρμοστικότητά του σε νέο-εμφανιζόμενες διδακτικές ανάγκες, χαρτογραφούν το πολυφωνικό μαθησιακό προφίλ. Από την πλευρά των διδασκομένων που αξιολογούν η συμμετοχή στη διαδικασία ενισχύει την αίσθηση της δικής τους αυτονομίας, ενθαρρύνει την υπεύθυνη κριτική ματιά πάνω στις σπουδές τους, συμβάλλει στην εμπέδωση αλληλοσεβασμού με το διδακτικό προσωπικό αλλά και ενεργητικής διεκδίκησης σε περίπτωση που εντοπίζονται διορθωτέα σημεία.
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να αξιολογήσουν ανώνυμα τα μαθήματα τα οποία παρακολουθούν (το περιεχόμενό τους, τις διδακτικές πρακτικές που ακολουθούνται, τις μεθόδους, κλπ.) στο τέλος της εξαμηνιαίας διάρκειάς τους. Η αξιολόγηση γίνεται δύο φορές στο ακαδημαϊκό έτος με τη συμπλήρωση και υποβολή ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου μέσω του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ΜΟ.ΔΙ.Π. (https://qa.auth.gr/student).
Για την διαδικασία της αξιολόγησης και τις ημερομηνίες έναρξης και διάρκειάς της οι φοιτητές και οι φοιτήτριες ενημερώνονται από τη Γραμματεία του Τμήματος. Σχετική ενημέρωση γίνεται επίσης κατά την ετήσια συνάντηση υποδοχής των Πρωτοετών.